Bewoners en bezoekers van Velsen hebben in het Pinksterweekend voldoende te lezen, want het nieuwe .IJmuiden magazine is uit! De eerste exemplaren werden deze week door vrijwilligers van KWF Kankerbestrijding bezorgd bij burgemeester Frank Dales in Santpoort-Noord en wethouder Jeroen Verwoort in Velsen-Noord.
Met het kleurrijke blad laat Citymarketing Velsen zien hoe veelzijdig onze gemeente is. Van het rauwe karakter van de havens, industrie en het brede strand tot de prachtige natuur van Nationaal Park Zuid-Kennemerland, Spaarnwoude en de buitenplaatsen. Kernkwaliteiten die juist nu, in een tijd waarin afstand houden het nieuwe normaal is, erg belangrijk zijn.
In de zesde editie van het magazine wordt ook aandacht besteed aan de campagne Ik koop lokaal, het 100-jarig bestaan van het Velsense tallship De Morgenster, het Velsen Virtueel Festival op zondag 9 augustus en regionale bedrijvennetwerken zoals Techport, AYOP en IJPOS.
Op de cover staat een foto van Tim van Zeben, voorzitter van Noordzeevis uit IJmuiden. Deze week start de zomercampagne Moet je zien, waarbij de parels van Velsen om beurten in de etalage worden gezet. In de maand juni staat Noordzeevis uit IJmuiden en de komst van de nieuwe haring centraal.
Het nieuwe .IJmuiden magazine is bezorgd door de vrijwilligers van KWF Kankerbestrijding afdeling Velsen. In ruil daarvoor doet Citymarketing Velsen een donatie aan de Vissenloop, het populaire wandelevenement dat door de coronacrisis helaas niet door kan gaan.
Citymarketing Velsen houdt zich bezig met de promotie van IJmuiden en de gemeente Velsen. Dat doen zij samen met veertig lokale bedrijven, organisaties en evenementen. Kijk voor meer informatie op ijmuiden.nl of de social mediakanalen van .IJmuiden.
foto: Ron Pichel
Plaats een reactie